Odpowiedzi

2009-12-01T17:19:59+01:00
100 * 80 = 8000 cm²
80 * 75 = 6000 cm²

1 - 6/8 = 1/4

odp. pozostanie 1/4
2009-12-01T17:19:46+01:00
1m=100cm,,,,,,,,,pole tafli=ab=100cm×80cm=8000cm²,,,,,,,,,,pole szyby=80×75=6000cm²,,,,,,,,,,,,8000-6000=2000cm² zostało, co stanowi2000:8000=¼szyby,czyli 25%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:22:09+01:00
P1=100cm*80cm=8000cm2
P2=80cm*75cm=6000cm2
Pole pozostałosci P=8000cm2 - 6000cm2=2000cm2

pozostałosc jaka to czesc
2000/8000=2/8=1/4
Pozostałosc to 1/4 całosci