Odpowiedzi

2009-12-01T17:41:44+01:00
Rzym: 41° 52' północ
Szkocja: 59° 23' północ
Irlandia: 53° 26' północ
Wenecja: 45° 26' północ
New York: 40° 44' północ
Budapeszt: 47° 26' północ
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:43:36+01:00
Rzym - 12° długości geograficznej E (wschodniej)
42° szerokości geograficznej N (północnej)

Szkocja - 4° długości geograficznej W (zachodniej)
56° szerokości geograficznej N (północnej)

Irlandia - 12° długości geograficznej W (zachodniej)
53° szerokości geograficznej N (północnej)

Wenecja - 12° długości geograficznej E (wschodniej)
45° szerokości geograficznej N (północnej)

Nowy Jork - 74° długości geograficznej W (zachodniej)
41° szerokości geograficznej N (północnej)

Budapeszt - 19° długości geograficznej E (wschodniej)
47° szerokości geograficznej N (północnej)
1 2 1
2009-12-01T20:14:02+01:00
Rzym -
41° 53' N
12° 29' E
szkocja-
nie wiem
wenecja-
45° 26' N
12° 19' E
nowy jork-
40° 42' N
74° 00' W
budapeszt-
47° 30' N
19° 03' E
3 3 3