Przedstaw sumę w postaci iloczynu:
c) x³ + x² + 3x + 3
d)x² + xy + 2y + 2x
e) 7x² + 7xy + 2x + 2y
f) 2x²y - 10x² - 3y +15
g) 2ab - b - 4a + 2
i) 3xy - 6x - y + 2

2) Przedstaw w postaci kwadratu sumy lub kwadratu różnicy:
c) 9/4 p²q⁶ + 3/2pq⁶
e) 4/3 mn² + 3/4n³ - 2n²√mn

Pomóóóżcie .! : )

2

Odpowiedzi

2009-12-01T17:31:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:37:21+01:00
C) x²(x+1)+3(x+1)
(x²+3)(x+1)
D) x(x+y)+2(x+y)
(x+2)(x+y)
e) 7x(x+y)+2(x+y)
(7x+2)(x+y)
f) 2x²(y-5)-3(y-5)
(2x²-3)(y-5)
g) b(2a-1)-2(2a-1)
(b-2)(2a-1)
i) 3x(y-2)-1(y-2)
(3x-1)(y-2)