Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:29:08+01:00
2.pozytywne: pokarm dla zwierzat i ludzi,produkcja serow,ulatwiaja pobieranie wody

negatywne: Zabieraja powietrze ,brzydki zpach.plesn
1 5 1
2009-12-01T17:35:12+01:00
Glony
Pozytywne:
1.stanowią pokarm dla innych zwierząt
2.są organizmami pionierskimi
3.wykorzystywane są w przemyśle
Negatywne:
1.niektóre są pasożytami powodującymi poważne choroby
2.mogą powodować niedrożność rur i przewodów kanalizacyjnych
3.wyrządzają poważne szkody na statkach (korozja)
Grzyby.
Pozytywne:
1.użyźniają glebę
2.grzyby pleśniowe wykorzystuje się do produkcji serów
3.produkuje się z nich antybiotyki

negatywne:
1.niektóre to pasożyty atakują drzewa(hubiak)
2.powoduj choroby roślin
3.u ludzi powodują tak zwaną grzybicę
1 5 1
2009-12-01T17:38:57+01:00
Pozytywne: -GLONY
1.Służą jako pokarm.
2.Biorą udział w biologicznym oczyszczaniu wód.
3.Dostarczają tlen środowisku.

Negatywne: -GLONY
1.Powodują zakwity sinic.
2.Przyczepiają się do kadłubów utrudniając żeglugi
3.Powodują odcięcie dopływu słońca do dna zbiornika.

Pozytywne: -GRZYBY
1.Są pokarmem.
2.Dzięki mikoryzie możemy uprawiać różne gatunki drzew.
3.Z nich produkujemy penicylinę.

Negatywne: -GRZYBY
1.Powodują grzybicę.
2.Osłabiają organizm.
3.Powodują psucie się artykułów spożywczych

Dziękuję, że mogłam pomóc...:]