Określ formę przypadków wyróżnionych zaimkami w podanych zdaniach.
Nie znam dobrze siebie. Możesz zaufać tylko siebie. Musisz dobrze pokierować sobą w życiu. Opowiesz mi jeszcze o sobie.

Proszę tylko określić ''siebie", ''siebie'', ''sobą'', ''sobie''.

2

Odpowiedzi

2009-12-01T17:32:24+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:31:48+01:00
Siebie - Biernik - B
siebie - Biernik - B
sobą - Narzędnik - N
sobie - Miejscownik - Ms

o to chodziło ? :D