Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T17:31:51+01:00
) 10m/s=..0,01..km/h
b)100m/s=...0,1.km/h
c)30m/s=..0,03..km/h
d)328m/s=...0,328.km/h
2009-12-01T17:34:54+01:00
A) 10m/s=10* [(0.0010)/(1/3600)]km/h =36km/h
b)100m/s=100* [(0.0010)/(1/3600)]km/h =360 km/h
c)30m/s=30* [(0.0010)/(1/3600)]km/h = 108 km/h
d)328m/s=328* [(0.0010)/(1/3600)]km/h=1180,8 km/h
2009-12-01T17:35:13+01:00
Oto moja propozycja na to zadanie:


a)10m/s= 10 × 3,6 = 36km/h

b)100m/s= 100 × 3,6 = 360km/h

c)30m/s= 30 × 3,6 = 108km/h

d)328m/s= 328 × 3,6 = 1180,8km/h


pozdrawiam:)