Odpowiedzi

2009-12-01T17:35:38+01:00
Ocean Atlantycki, Ocean Spokojny, Ocean Indyjski, Ocean Arktyczny
Morze Bałtycki, Morze Śródziemne, Morze Czarne, Morze Martwe, Morze Kaspijskie, Morze Karskie, Morze Barentsa, Morze Sulu, Morze Ochockie, Morze Czerwone, Morze Żółte
2009-12-01T17:37:10+01:00
Morze Norweskie
Morze Bałtyckie
Morze Czarne
Morze Martwe
Morze Egejskie
Morze Jońskie
Morze Ochockie
Morze Tyrreńskie
Morze Czerwone
Morze Śródziemne
Morze Azowskie
Morze Żółte

Ocean Arktyczny
Ocean Atlantycki
Ocean Indyjski
Ocean Spokojny
Ocean Indyjski

Proszę o najlepszą odpowiedź

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:43:03+01:00
-Morze Sargassowe
-Morze Karaibskie
-Morze Labradorskie
-Morze Koralowe
-Morze Filipińskie
-Morze Arabskie
-Morze Czerwone
-Morze Norweskie
-Morze Ochockie
-Ocean Atlantycki
-Ocean Spokojny