Odpowiedzi

2009-12-01T18:40:06+01:00
Objawień prywatnych udziela Bóg częścią dla duchowego pożytku poszczególnych osób, częścią dla dobra Kościoła. Celem ich, nie jest głoszenie nowych prawd wiary, tylko ożywienie wiary i pobożności.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T21:00:09+01:00
Pierwszy przykład: Bóg objawia się Mojżeszowi w gorejącym krzewie(Ks.Wj)
Drugi przykład: Bóg objawia się Abrahamowi w postaci dwóch aniołow(Ks.Rdz)
Trzeci przykład: Bóg objawia się Elizeuszowi w postaci powiewu wiatru(Ks.Ez)
Czwarty przykład: Pan Jezus objawił się apostołom, matce i pięciuset innym ludziom po zmartwychwstaniu(Dz.)
1 3 1