Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:42:01+01:00
Troć, minóg morski,gorbusza,sieja wędrowna, łosoś, stynka , jesiotr, aloza
5 1 5
2009-12-01T17:43:13+01:00
Do ryb dwuśrodowiskowych należą m.in. łososie, niektóre gatunki z rodziny babkowatych i węgorze.
4 4 4
2009-12-01T17:44:08+01:00
Ryby dwuśrodowiskowe sa takie, ze sie przemieszczają sie okresowo z wód słonych do słodkich bądż odwrotnie, w celu np odybcia tarła.
5 4 5