Odpowiedzi

2009-05-31T16:56:52+02:00
Klify w Polsce:
południowy kraniec wyspy Wolin, okolice Międzyzdrojów, Trzęsacz koło Rewala, Gdynia-Orłowo

klify w Europie:
Mon - wyspa duńska na Morzu Bałtyckim, hrabstwa Donegal w Irlandii, Etretat - Francja, Hunstanton - Wielka Brytania, Gozo - wyspa na Morzu Śródziemnym, północna część wyspy Viðoy w archipelagu Wysp Owczych

wyspy koralowe:
Jarvis, Baker, Howland, Kiritimati, Pemba, archipelag Bahamy
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-31T16:57:57+02:00
1a)W Polsce:
-Wybrzeże klifowe w Trzęsaczu (za znanym kościołem),
-Wybrzeże klifowe nad Bałtykiem (bez dokładnej nazwy),
-Między Chłapowem a Jastrzębią Górą (jest to tzw. Klif Rozewski),
1b)W Europie:
-Wybrzeże Jurajskie (wschodnie wybrzeże klifowe hrabstwa Devon i hrabstwa Dorset),
-Whitesands Bay (Wielka Brytania),
-Wybrzeża klifowe w Normandii,
2.
*Bahamy,
*Jarvis,
*Baker,
*Howland,
*Kiritimati,
*Pemba, (do wyboru)
26 3 26
2009-05-31T16:58:30+02:00
Zadanie 1
W Polsce np. : Wybrzeże klifowe między Chłapownem a Jastrzębią Górą tzw. Klif Rozewski, Trzęsacz, Wyspa Wolin
W Europie np : Normandia, Whitesands Bay w Wielkiej Brytanii

Zadanie 2
3 przykładowe wyspy to Diane Bank, Willis Island, Cato Island
1 1 1