Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-31T16:28:14+02:00
1.Kalliope (pięknolica) muza PIEŚNI BOHATERSKIEJ ~ rylec, tabliczka do pisania~

2.Klio(głosząca sławę) muza HISTORII ~zwój pergaminu~

3.Euterpe(Radosna) muza LIRYKI ~flet~

4.Taleja (Rozkoszna) muza KOMEDII ~maska komiczna~

5.Melpomene (Śpiewająca) muza TRAGEDII ~smutna maska~

6.Terpsychora (kochająca taniec) muza TAŃCA ~lira~

7.Erato (Umiłowana)muza PIEŚNI MIŁOSNYCH ~cytra~

8.Polihymnia-pieśni POBOŻNE, HYMNY ~zasłona~

9.Urania (niebiańska) GWIAŹDZIARSTWO ~globus~
9 4 9
2009-05-31T16:29:52+02:00
1.Kaliope - poezja epicka
2.Klio - historia
3.Euterpe - poezja liryczna
4.Talia - komedia
5.Melpomene - tragedia
6.Terpsychora - taniec
7.Erato - pieśni miłosne
8.Polihymnia - poezja chóralna
9.Urania - astronomia
9 4 9