Rozpoznaj przedstawione na mapach poziomicowych formy rzeźby terenu. Wpisz ich nazwy w odpowiednie miejsca.
dolina, obniżenie terenu, stok, wzgórze, góra, przełęcz

A tu macie link do tych rysunków na koncu strony to jest prosze o pomoc bo jestem ciemna w tym ;/ ww.szkola-piasty.edu.pl/gimnazjum/powtorki/geografia_cz1.doc

2

Odpowiedzi

2009-12-01T17:58:52+01:00
Po kolei: gora, wzgorza, stok, dolina, przelecz, obnizenie terenu
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:24:14+01:00
1. Góra 2. Wzgórze (nawet dwa) 3. Obniżenie terenu
4. Stok 5. Przełęcz 6. Dolina

Wydaje mi się ze powinno być dobrze, ale co do 2, 3, 4 nie jestem pewny (zależy jak się na to patrzy).
12 3 12