Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T18:13:06+01:00
WeiB-schwarz
FleiBig-faul
traurig-lustig
dick-schlank
laut-ruhig
schlank-dick
alt-jung
schwarz-weiB
lustig-traurig
jung-alt
ruhig-laut
faul-FleiBig

Jest na 100000000 % dobrze:P
Miałam to samo:P
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:31:50+01:00
1.WeiB-schwarz
2.FleiBig-faul
3.traurig-lustig
4.dick-schlank
5.laut-ruhig
6.schlank-dick
7.alt-jung
8.schwarz-weiB
9.lustig-traurig
10.jung-alt
11.ruhig-laut
12.faul-FleiBig