Odpowiedzi

  • AQUL
  • Początkujący
2009-12-01T17:54:36+01:00
1 Bóg w spółczesnym świecie jest obecny w postaci hosti podczas mszy świętej.
2 Opaczność boża jest to opieka Boga nad światem i ludzimi.
2009-12-01T17:55:42+01:00
1. Jest obecny duchem Obecny jest także w domu bożym oraz jego nauki są gloszone przez księży

2.Opatrzność boża jest to opieka Boga nad ludźmi i całym światem. Bóg jako stworzyciel świata czuwa nad jego podmiotami oraz stara się dbać o dobro swych wiernych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:20:27+01:00
1. Bóg we współczesnym świecie obecny jest nie tylko w kościele (jako budynku) lecz Kościele jako wspólnocie nas wierzących. Możemy go zobaczyć w drugim człowieku np. potrzebującym, z którym mogę się podzielić i wspomóc szczególnie w tym czasie adwentu.
2 Opatrzność Boża to czuwanie Boga Nad światem.
Symbolem jest trójkąt równoramienny ( symbol Trójcy) 3 promienie od każdego ramienia a w środku "oko Boga" patrzącego na świat