Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-31T17:18:41+02:00
-ukształtowanie terenu
-zabytki
-zasoby wodne np.jeziora, stawy
-pomniki przyrody
-parki i rezerwaty przyrody
-klimat
-gleby
-rzeźba terenu
-flora i fauna
1 5 1
2009-05-31T17:28:44+02:00
- walory przyrodnicze
- walory wypoczynkowe
- walory krajoznawcze
- zasoby infrastruktury turystycznej (noclegowej, żywieniowej, komunikacyjnej, towarzyszącej)