Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:01:27+01:00
Cukier puder i mak - przesiewanie za pomocą sita
woda i benzyna - trzeba wykorzystać różnicę gęstości wlać do odpowiedniego rozdzielacza i powoli wlewać do zlewki.
cukier i piasek - niestety nie wiem :/
groch i opiłki żelaza - magnez
woda i atrament - należy podgrzać i poczekać, aż atrament opadnie na dno
7 2 7
2009-12-01T19:35:08+01:00
A) za pomocą wody- cukier puder się rozpuści ,a mak opadnie na dno
b)za pomocą rozdzielacza ,bo benzyna nie miesza się z wodą
c) za pomocą wody- cukier się rozpuści ,a piasek opadnie na dno lub za pomocą sączenia
d) za pomoca magnezu lub ręcznie
e) absorbcja za pomocą węgla aktywnego a następnie sączenie
6 4 6