Odpowiedzi

2009-12-01T18:06:39+01:00
Inkowie - Ekwador , Peru , Chile , Argentyna , Boliwia , Kolumbia
Aztekowie - Costa Rica , Panama , Honduras , Nikaragua , Gwatemala , Meksyk
Majowie - Meksyk , Gwatemala, Belize ,zach. Honduras
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:44:10+01:00
Aztekowie-Meksyk
Majowie-Meksyk (półwysep Jukatan i stan Chiapas), Gwatemalę, Belize i zach. Honduras
Inkowiew- zachodniej części Ameryki Południowej, w okresie swego największego rozkwitu obejmujące tereny dzisiejszego Peru, Ekwadoru oraz częściowo Boliwii, Chile, Kolumbii i Argentyny.
59 3 59