Odpowiedzi

2009-12-01T17:59:24+01:00
Aztekowie - Meksyk Majowie - Meksyk Inkowie - Peru, Ekwador oraz ... aztekowie-meksyk i czesc usa inkowie-peru, czesc chile
5 4 5
2009-12-01T18:02:06+01:00
Aztekowie - Meksyk
Inkowie - Peru, Ekwador, część Kolumbii i Boliwii
Majowie- południowo-wschodni Meksyk, (półwysep Jukatan i stan Chiapas), Gwatemalę, Belize
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:31:14+01:00
Inkowie - Zachodnia Ameryka Południowa wzdłuż oceanu(Ekwador , Peru, część Boliwii ,Chile , Kolumbii, Argentyny)
Aztekowie -Głównie Meksyk, ale także Costa Rica , Panama , Honduras , Nikaragua , Gwatemala
Majowie -Południowo-Wschodni Meksyk (półwysep Jukatan i stan Chiapas), Gwatemalę, Belize i zach. Honduras,

P.S.
Kalendarz Majów kończy się 21 grudnia 2012r.
Ja w to nie wierzę.
9 3 9