Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T17:59:04+01:00
Przyjaciel jest dla człowieka otuchą. Każdy z nas potrzebuje przyjaciela, by pocieszył go w różnych chwilach, a także cieszył się w raz z nim. Każdy chce się dzielić radością z innymi. A także każdy człowiek potrzebuje osoby, której może całkowicie zaufać i powierzyć sekrety swojego życia.
1 5 1
2009-12-01T17:59:57+01:00
Przyjaciel dl człowieka jest osobą, która jest bardzo ważna w jego życiu. Z przyjacielem możemy podzielić swoje troski, możemy mu zaufać oraz dopomoże nam on w trudnych chwilach. Przyjacielem człowieka może być inna osoba, lub zwierzę. Które co prawda nie będzie miało jak nam pomóc, ale sama jego obecność przy nas będzie dowodem jego wierności.
1 1 1
2009-12-01T18:03:48+01:00
Pzryjaciel dla człowieka to ktoś bardzo ważny, ponieważ nigdy by nie wyjawił tajemnicy waznej dla nas. Przyjaciel dla człowieka to może być jakieś zwierzę lub inny człowiek.Przyjaciel jest dla człowieka otuchą. Każdy z nas potrzebuje przyjaciela, by pocieszył go w różnych chwilach, i cieszył się w raz z nim. Każdy chce się dzielić radością z innymi. Przyjacielowi możemy zaufać, ale to całkowicie.
1 1 1