Napisz list do redakcji gazety regionalnej osiedlowej lub zajmujacej sie ekologia z prosba o interwencje w sprawie zagrozonego miejsca w swym liscie nie zapomnie napisac:
gdzie znajduje sie zagrozone miejsce
co powoduje jego zagrozenie
dlaczego uwazasz ze warte jest ochrony
co według ciebie nalezy zrobic by zapobiec zniszczeniu

1

Odpowiedzi

2009-12-01T20:00:31+01:00
Szanowna redakcjo.!
Zwracam sie zprozba o interwencje w sprawie zagrozenia pewnego miejsca. Tym miejscem jest maly park. Uwazam ze jest ono zagrozone poniewaz nie daleko parku znajduje sie mala polanka gdzie ludzie robia ognisa i wgl. I Uwazam ze to moejsce powinno byc chronione poniewaz jest ono bardzo piekne a ognisko moze spowodowac pozar i wszystko moze sie spalic. Moim zdaniem alby ochronic to moejsce trzeba zakazac rozpalaniu ognis w okolicach tego parku. I zrobic ogrodzenie zeby ludzie nie mogi juz niszczyc tego pieknego miejsca. z Gory dziekuje.
I tu podaj swoje imie ...xd
7 4 7