Mam do obliczenia takie zadania
1.Z jaką prędkościa (km/h) będzie poruszał siepieszy odległosc (3m) z punktu a do punktu b w czasie
a)2.16s
b)1.86s
c)1.69s
2.z jaką prędkością (km/h) bedzie poruszał sie pieszy odległosc (4.60) z punktu a do punktu b w czasie
a)3.31s
b)2.90s
c)2.58s
3.w jakim czasie samochód dojedzie bo pieszego jeżeli jedzie z predkości 50km/h i ma do pokonania
a)35.92m
b)35.83m

napewno nie robi sie pierwszych dwóch zadan dzieląc droge przez czas

2

Odpowiedzi

2009-12-01T18:06:48+01:00
1.A)6,48
B)5,4
C)5,07

2.A)15,226
B)13,34
C)11,868

3.A)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:15:22+01:00
1.Z jaką prędkościa (km/h) będzie poruszał siepieszy odległosc (3m) z punktu a do punktu b w czasie
a)2.16s
b)1.86s
c)1.69s

a)
3m = 2,16 s
5000 m /h = 5 km /h
b)
(3600s/1,86s ) * 3m = 5,8 km/h
c)
(3600s/1,96s) * 3m = 5,5 km/h

2.z jaką prędkością (km/h) bedzie poruszał sie pieszy odległosc (4.60) z punktu a do punktu b w czasie
a)3.31s
b)2.90s
c)2.58s

a) (3600/3,31) * 4,6 = 5km/h
b) (3600/2,9) * 4,6 = 5,7 km/h
c) (3600/2,58) * 4,6 = 6,4 km/h

3.w jakim czasie samochód dojedzie bo pieszego jeżeli jedzie z predkości 50km/h i ma do pokonania
a)35.92m
b)35.83m

a)
50km - 1h
5000m - 3600 s
35,92 - xs
35,92*36/50 = 25,86 s
b)
35,83*36/50 = 25,79s