Odpowiedzi

2009-12-01T18:00:54+01:00
Do jednej herbaty wsypuje 2*5gr=10 gr
1000gr(kilo cukru)/ 10= 100 herbat
odpowiedz uda mu się posłodzić 100 herbat jeżeli nie rozsypie cukru:p
2009-12-01T18:00:54+01:00
1kg=100g
1000:(5+5)=100
Cukru starczy mu na 100 herbat.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T18:02:23+01:00
1kg=1000g
2*5=10 (g)
1000/10=100
Odp: Dla Romana
1kg cukru wystarczy na posłodzenie 100 herbat