Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:00:46+01:00
Meandry to zdobne ornamenty naczyń ceramicznych.
4 3 4
2009-12-01T18:01:44+01:00
Jest to element dekoracyjny stosowany w architekturze, rzeźbie, malarstwie. Znany w Starożytnej Grecji i RZymie. Jest to ornament ciągły utworzony z jednej linii załamującej się wielokrotnie pod kątem prostym.

( inaczej takie szlaczki ;D)
6 4 6
2009-12-01T18:03:06+01:00
Meander (zakole) to fragment rzeki kształtem przypominający pętle. Powstaje na skutek erozji bocznej na obszarach, gdzie rzeka posiada słaby spadek i nurt. W miarę upływu czasu brzegi rzeki przesówają się na boki prowadząc do powstania pętli.
6 3 6