Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:01:32+01:00
Tak, ponieważ każdy czworokąt ma sumę kątów wewnętrznych równych 360*
więc dodaj wszystkie i zobacz :)
2009-12-01T18:01:52+01:00
Tak gdyż suma miar kątów w czworokącie wynosi 360stopni
2009-12-01T18:02:13+01:00

Kazdy czworokąt ma 360* .. Więc żeby zobaczyć czy czworokąt może mieć takie miary, trzeba wsyzstkie miary dodać do siebie.

123* + 37* + 158* + 42* = 360*

Więc czworokąt moze mieć takie miary..