Odpowiedzi

2009-12-01T18:01:49+01:00
Powolność akcji, banalność wątków i prosta charakteryzacja
2009-12-01T18:02:00+01:00
Filmy nieme charakteryzowała powolność akcji, banalność wątków i prosta charakteryzacja.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:02:15+01:00
No raczej tym, ze aktorzy nie uzywali słow, nie komunikowali sie za ich pomoca, tylko za pomoca gestow. W filamch tych liczy sie glownie mimika i mowa ciała