Zad1.
W stopie jest 16 g srebra i 6 g miedzi. Jakim procentem:
A) stopu jest srebro
B) stopu jest miedź

zad2.
W ciągu doby jedna osoba zużywa podczas kąpieli pod prysznicem średnio 40l wody, natomiast kąpiąc się w wannie aż 300l. Oblicz, o ile procent więcej wody zużyjesz kąpiąc się w wannie niż pod prysznicem.

PROSZĘ O ZROZUMIAŁE ROZW !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:06:30+01:00
16+6=22g

16/22 g * 100% = 72 8/11%
6/22 g * 100% = 27 3/11 %

spr. 72 8/11% + 27 3/11 % = 100%
2009-12-01T18:07:23+01:00
40l*24 rowna sie 960 l
300l*24 rowna sie 7200l
pisemnie
7200l-960 rowna sie 8240 %
odpowiedz sam sobie sformoluj ok bo ja nie umiem ")