1. Napisz jakie znaczenie ma adwent w tweoim życiu

2. Spróboj przy najmniejszej ilosci wyrazów ująć skrótowo w zeszycie cały dekalogo według wzoru:
I. Tylko Bóg
II.
III.
IV.
V. Kochaj życie.
VI. Bądź czysty
VII.
VIII.
IX. Bądź wierny
X.

z góry dzięx buziam

2

Odpowiedzi

2009-12-01T18:04:44+01:00
I Tylko Bóg
II Nie nadużywaj.
III Pamiętaj o niedzieli.
IV Szacunek do rodziców.
V Kochaj życie
VI Bądź czysty
VII Zachowuj się !
VIII Nie bądź wredny!
IX Bądź wierny
X również bliźniemu
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:06:30+01:00
1 Adwent w moim zyciu to czas przemyslen ze czas plynie,ze kiedys umre i czy jestem gotowy aby stanac przed bogiem ale to takze radosny czas oczkiwania na swieta bozego narodzeniea

I. Tylko Bóg
II. jeden bog
III. pamietaj o mszy sw
IV. kochaj i szanuj rodzicow
V. Kochaj życie.
VI. Bądź czysty
VII. badz uczciwy
VIII.nie klam
IX. Bądź wierny
X.nie zazdrosc
2 5 2