1.Jeżeli duża wskazówka zegarka wskazuje 12, a mała 3 to kąt między nimi ma miarę???
2.Mała wskazówka zegara obróciła się o 45°.Ile czasu upłynęło od początkowego wskazania zegara?Odpowiedzi udziel, podając upływ czasu w sekundach, minutach, kwadransach oraz godzinach.
Zapisz wszystkie obliczenia.

2

Odpowiedzi

2009-12-01T18:17:08+01:00
Na pierwsze znam odpwiedz ;P, to jest kąt prosty ale na drugie juz nie wiem .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Arva
  • Początkujący
2009-12-01T18:18:06+01:00
1.Kąt między nimi to około 90stopni.
2.Od początkowego wskazania zegara upłynęło 7min i 30sek.
2 3 2