Hej ; )
na jutro muszę (chcę) napisać pracę o sobie
koledze na niemiecki... ; //
a więc tak :
nazywam się Paweł , mam krótkie włosy, niebieskie oczy, blond włosy, jestem szczupły, najczęściej noszę dżinsy i t-shirt, lubię czarny, szary,oraz zielony kolor.
Praca na ok. 5 zdań.

Z góry thx ; P

3

Odpowiedzi

2009-12-01T18:26:02+01:00
Mein Name ist Paul. Ich habe kurze Haare, blaue Augen, blonde Haare. Ich bin schlank. Die meisten tragen Jeans und ein T-Shirt. Ich mag schwarz, grau und grün.
2009-12-01T18:30:33+01:00
Hello ;))
Ich heiße Paweł.Ich habe kurze Haare, blaue Augen, blonde Haare, schlank ich bin, trage ich meist Jeans und T-Shirt, ich mag grau und grün.
pozdrawiam ;D ;)) ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:38:09+01:00
Ich heiße Paweł. Ich habe eine kurze, blonde Haar, eine blaue Augen. Ich bin schlank (hager). Ich trage mich eine Jeanshose und eine T-shirt. Ich mag schwarze, gräuliche grüne Farben.
To co jest wyżej brakuje rodzajników nieokreślonych i zdania są niepoprawne