Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:26:58+01:00
Przyciąganie = 10m/s

skoro miało końcową prędkość 30 m/s no to musialo spasc z wysokosci 3 m
2009-12-01T18:30:59+01:00
2009-12-01T18:34:37+01:00
Trzeba porównać Ek z Epc
1/2mv2( v kwadrat)=mgh m się skróci
v2=2gh obustronnie dzielimy przez 2g

v2/2g=h
v=30m/s
v2=900m2/s2

h=(900m2/s2)/(20m/s2)=45m

spr
v=pierwiastek z 2gh = 2*10m/s2*45m (to wszystko pod pierwiastkiem)=30m/s czyli wszystko się zgadza ;))