Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:34:42+01:00
Chciałabym serdecznie Państwa zaprosić na wspólne pieczenie chcleba, które odbędzie się w Szkole Im... (np) Jana Pawła II w Warszawie, 4 grudnia 2009r. o godzinie 12:00. Serdecznie zapraszamy!

OGŁOSZENIE!
W dniu 4 grudnia 2009r o godzinie 12:00 w szkole im. Jana pawła II odbędzie się Wspólne Pieczenie Chleba. Wszystkich chętnych zapraszamy!

Bez pracy, nie ma kołaczy
Ciężko pracować trzeba na kawałek chleba
Dobry chleb z solą, byle z dobrą wolą
I ci chleb jedzą, co domu nie wiedzą
Idzie zima, a tu chleba ni ma
Jaki chleb, taka skórka - jaka matka, taka córka
Nie samym chlebem człowiek żyje
Chleb go w zęby kole
2 3 2
2009-12-01T18:43:21+01:00
1.Serdecznie zapraszamy, do wspólnego pieczenia chleba!
Odbędzie się ono w dniu ... , w szkole ... o godzinie ...
Na miejscu oprócz pieczenia pysznego chleba, spotka państwa wiele innych atrakcji!

Zapraszamy!

2. Uwaga!
4 grudnia 2009, odbędzie się wspólne pieczenie chleba, wszystkich mieszkańców ... (np. Warszawy). Impreza będzie miała miejsce w szkole ..., o godz. ... .

Serdecznie zapraszamy!

3.
"Bez chleba i soli - zła miłość"
"Chleb go w zęby kole"
"Chleb i woda - nie ma głoda"
"Chleb jak z ula wyjęty"
"Chleb łaskawy trudny do otrzymania, a otrzymany, gorzko smakować musi"
"Krajany chleb nie ma pana"
"Łatwiej z chlebem iść po kij, niż z kijem po chleb"
"Ma chleb rogi, a niewola (bądź nędza) nogi"
"Gdyby nie było chleba po dziurki, sprzykrzyłyby się i przepiórki"
"Chleb i woda - nie ma głoda"
"Nie dospać trzeba, kto chce dostać chleba"
"Nie każdy szczęśliwy, co ma dużo chleba"
"Nie ma chleba, nie ma soli - gospodynię głowa boli"
"Nie samy chlebem człowiek żyje"
"Nie stać na kołacze, to jedz chlebuś, bracie"
"Niesyty chleb, gdy z cudzych ziarenek"

tyle znam.. poszukaj w googlech pewnie więcej znajdziesz. ;)
2009-12-01T18:45:27+01:00
MAMY PRZYJEMNOŚĆ I ZASZCZYT ZAPROSIĆ RODZICÓW NA WSPÓLNE PIECZENIE CHLEBA.
UROCZYSTOŚĆ ODBĘDZIE SIĘ W NASZEJ SZKOLE DN.4 GRUDNIA 2009R,O GODZ 17.W PROGRAMIE PRZEWIDZIANO RÓŻNE CIEKAWE ATRAKCJE


SERDECZNIE ZAPRASZAMY

3 '
"AŻ MIŁO NA DUSZY, JAK ŚWIEŻY CHLEB PUSZY"
"CHLEB JAK Z ULA WYJETY"
"CHLEB I WODA -NIE MA GŁODA"
"CHLEB,PIWO I ŚWICA ZDOBIĄ SZLACHCICA"
1 5 1