Przyroda;;;;


rozwiąż krzyżówkę...na ile liter jest dane hasło masz podane w nawiasie
1.Ptaki odbywają je na zimę w poszukiwaniu pożywienia.(8)
2.grupa zwierząt posiadających szkielet wewnętrzny.należą do nich np.ptaki.(8)
3.bocian biały lub bocian......(6)
4.u ptaków okres poprzedzający składanie jaj.samce tańczą wówczas przed
samicami,wydając charakterystyczne dźwięki.(4)
5. Drapieżny ptak często w locie atakuje sójki(8)
6.ptak o brązowych piórach żyje na polach i łąkach ładnie śpiewa(9)
7.zdolność do niego mają prawie wszystkie ptaki(3)
8.czynność która pozwala naukowcom kontrolować trasy lotu ptaków(13)
9.ptaki budują je aby składać w nich jaja(7)
10.odlatując na zimę ptaki te tworzą na niebie charakterystyczne klucze(7)
11.ptak uznany za symbol mądrości(4)

3

Odpowiedzi

2009-12-01T18:32:29+01:00
2.kręgowce
3.czarny
4.gody
5.orzeł
9.gniazda
11.sowa
tyle wiem z pamięci

26 2 26
2009-12-01T18:33:22+01:00
1.cieple kraje
2.ssaki
3.czarny
4.lora
5.jastrząb
6.wróbel
7.lot
8.?
9.Gniazda
10.?
11.sowa
54 3 54
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:47:33+01:00
1. wędrówki
2. kręgowce
3. czarny
4. gody
5. jastrząb
6. skowronek
7. lot
8. obrączkowanie
9. gniazda
10. żurawie
11. sowa

Wydaje mi się że dobrze. ;)
Psdr. ;)
94 3 94
9 gniazdo
10 kaczki
11 orzeł
biska16 w razie wątpliwości nie wiedziałam gdzie wpisac hasła ... sorry :)
1. wędrówki
2. kręgowce
3. czarny
4. gody
5. jastrząb
6. skowronek
7. lot
8. obrączkowanie
9. gniazda
10. żurawie
11. sowa