Odpowiedzi

2009-12-01T18:28:34+01:00
Tak ta twoja nauczycielka jest obca
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:30:34+01:00
Tak, "Ten Obcy" jest powieścią psychologiczną. W tej książce występuje szeroka gama bohaterów, którzy się bardzo od siebie różnią. Czytając książkę poznajemy ich charaktery, dowiadujemy się jakimi są ludźmi, co jest dla nich najważniejsze w życiu, poznajemy ich psychikę.
2009-12-01T18:31:53+01:00
Ten Obcy jest ksiązką psychologiczną.Uwazam ze jest to swietna książka dla młodzieży