Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T18:31:02+01:00
Sól morska pozyskiwana jest z odparowania wody morskiej. Ze względu na unikalny smak ceniona od dawna w kuchni śródziemnomorskiej i kuchniach całego świata. Wyjątkowe walory zdrowotne sprawiają, że sól morska jest coraz bardziej popularna w Polsce, zdobywając coraz więcej zwolenników. Sól morska posiada biopierwiastki niezbędne w reakcjach chemicznych zachodzących w organizmie człowieka. Jest bogata w jod, wapń, magnez, potas i wiele innych mikroelementów.
1 5 1
2009-12-01T18:32:13+01:00
Sól morska zawiera duże ilości mikroelementów i idealnie oczyszcza nasz organizm z toksyn i resztek przemiany materii, poprawia wygląd naszej cery, dodatkowo wpływa na poprawę krążenia. itp...
1 4 1
2009-12-01T18:40:08+01:00
Sól morska pozyskiwana jest z odparowania wody morskiej. Ze względu na unikalny smak ceniona od dawna w kuchni śródziemnomorskiej i kuchniach całego świata. Wyjątkowe walory zdrowotne sprawiają, że sól morska jest coraz bardziej popularna w Polsce, zdobywając coraz więcej zwolenników. Sól morska posiada biopierwiastki niezbędne w reakcjach chemicznych zachodzących w organizmie człowieka. Jest bogata w jod, wapń, magnez, potas i wiele innych mikroelementów.
Sól morska zawiera duże ilości mikroelementów i idealnie oczyszcza nasz organizm z toksyn i resztek przemiany materii.

Składniki soli morskiej w 100 g:
chlor 51,6 - 55,8 g
sód 33,10 - 35,30 g
magnez 0,38 - 0,68 g
wapń 0,04 - 0,18 g
potas 0,08 - 0,18 g
siarczan 0,87 - 2,10 g
żelazo 0,80 - 1,60 mg
mangan poniżej 0,005 mg
cynk 0,37 - 0,72 mg

1 4 1