Odpowiedzi

2009-12-01T18:34:16+01:00
Uciążliwa podróż

M.uciążliwa podróż
D.uciążliwej podróży
C.uciążliwej podróży
B.uciążliwą podróż
N. z uciążliwą podróżą
Msc. o uciążliwej podróży

Więcej nie zrobię za mało pkt na takie zadanie.... ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:41:07+01:00
M. uciążliwa podróż
D. uciążliwej podróży
C. uciążliwej podróży
B. uciążliwą podróż
N. uciążliwą podróżą
Msc. uciążliwej podróży
W. uciążliwa podróżo!\

M. piaszczystym wzniesieniem
D. piaszczystego wzniesienia
C. piaszczystemu wzniesieniu
B. piaszczystego wzniesienia
N. piaszczystym wzniesieniem
Msc. piaszczystym wzniesieniu
W. piaszczyste wzniesienie

M.potężna piramida
D. potężnej piramidy
C. potężnej piramidzie
B. potężna piramide
N poteżną piramidą
Msc. potężnej piramidzie

M. poprzedni lisc
D. poprzedniego liscia
C. poprzedniemu lisciowi
B. poprzedni lisc
N poprzednim lisciem
w poprzedni lisciu