Odpowiedzi

2009-12-01T18:35:04+01:00
Cukier ?
, mąka, ?
ocet, r-r właściwy,
majonez, koloid
klej, koloid
białkojaja, zawiesina
denaturat, rr wlasciwty
mydło, koloid
kreda, koloid
gliceryna,
budyń.zawiersina
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:42:16+01:00
Roztwór właściwy;
- cukier
- ocet
- denaturat
- mydło


Koloid;
- majonez
- klej
- białko jaja


Zawiesina;
- mąka
- kreda
- budyń

Chyba tak a co do gliceryny to niewiem
4 4 4