Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:37:32+01:00
Uważam, że komputer może byc pułapką, lecz nie dla każdego. Użytkownik, który potrafi z niego korzystac we właściwy sposób i umie odróżnic jego dobre przeznaczenia od tych złych nie może traktowac go jako pułapki. Często jednak jest on używany przez nieodpowiedzialne młode osoby, które mogą wpaśc w sidła zagrożeń jakie niesie on ze sobą.
2009-12-01T18:38:18+01:00
Myśle ze jest to bardzo dobre rozwiązanie ponieważ mozna znaleść w nim bardzo wiele przydatnych rzeczy Jak np.: Kalkulator
2009-12-01T18:40:04+01:00
Myślę, że stwierdzenie "komputer to pułapka" jest częstą prawdą. Od komputera można się uzależnić. Można powiedzieć, że jest to nałog, którego potem trudno się pozbyć. Z komputera wynika również wiele innych groźnych sytuacji, m.in. umawianie się przez internet.