Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:40:01+01:00
Mówić lakonicznie - mówić szybko, bez szcegółów.
Spartańskie warunki- warunki niemalże polowe, bez żadnej technologii. jesteś zdany sam na siebie.
wrócić z tarcza lub na tarczy - na tarczy jako przegrany, z tarczą, jako zwycięzca.

polecam to bo mi tą odpowiedź pani zalixczyła ;d
3 3 3
2009-12-01T18:40:46+01:00
1.Lakoniczna mowa-krótka zwięzła mowa
2.Spartańskie warunki-trudne, ciężkie warunki
3.Być zwycięzcą lub umrzeć poddajac się
4 2 4