Odpowiedzi

2009-12-01T18:41:45+01:00
Dał pracę wielu ludziom np. przy robotach drogowych i wielkich fabrykach.
Rodziny za wychowywanie wielu dzieci dostawały wsparcie finansowe od państwa.




dlatego,ze byla taka sytuacja gospodarczopolityczna,jaka byla narzucona wielkim kryzysem lat 20 i 30 oraz traktatem wersalskim,ze bylo *****skie w zwiazku z tym bezrobocie,ze bylo przekonanie o zdradzie generalicji niemieckiej podczas I WS oraz ze mial dobra retoryke i umial skutecznie sie zakrecic w kregach wladzy

4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:55:57+01:00
Ludzie poparli Hitlera z jednego prostego powodu - mówił im to, co chcieli usłyszeć. Bezrobotnym, że będą mieli pracę, pracującym ale biednym, że będą lepiej zarabiać, tym, którzy chcieli by państwo Niemieckie stało się potęgą, że tak będzie. Manipulował ludźmi poprzez to, że wiedział czego ludzie chcą, czego oczekują i mówił, że spełni wszystkie żądania, że jest to możliwe i że jest on to w stanie osiągnąć. A ludzie wiadomo - jak im się mówi, że będzie dobrze i w ogóle obiecuje full wypas to mu uwierzyli i go posłuchali.

Metody manipulacji:
- mówił ludziom to, co chcieli usłyszeć
- był bardzo elastyczny i szybko przystosowywał się do określonej sytuacji
- na każdy argument innej strony potrafił znaleźć kontrargument go przewyższający
5 3 5