Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:49:56+01:00
1-całość zapłaty
sprowadzamy do wspólnego mianownika
(w tym przypadku 60)
1-(1/3+1/4+1/5+1/6)= 1-(20/60+15/60+12/60+10/60)= 1- 57/60=3/60=1/20

Piąty pracownik dostał 1/20 całej zapłaty
2009-12-01T18:51:00+01:00
1-(1/3+1/4+1/6+1/5)=1-(20/60+15/60+10/60+12/60)=1-57/60=3/60=1/20
1 5 1
2009-12-01T18:54:05+01:00
Sprowadzanie do wspólnego mianownika:
1/3=20/60
1/4=15/60
1/6=10/60
1/5=12/60
co razem daje 57/60
A więc 60/60-57/60=3/60=1/20
5 pracownik dostaje 1/20 zapłaty.
1 5 1