Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:55:20+01:00
Zad.1
32*75%=32*3/4=8*3=24
160*75%=160*3/4=40*3=120
2000*75%=2000*3/4=500*3=1500
32*150%=32*3/2=16*3=48
160*150%=160*3/2=80*3=240
2000*150%=2000*3/2=1000*3=30000

zad.2
20% i 30% 60zł, 120zł, 500zł
60*20%=60*1/5=12*1=12
120*20%=120*1/5=24*1=24
500*20%=500*1/5=100*1=100
60*30%=60*3/10=6*3=18
120*30%=120*3/10=12*3=36
500*30%=500*3/10=50*3=150
2009-12-01T19:30:19+01:00
32zł * 0,75= 24zł
32zł * 1,5= 48zł
160zł* 0,75= 120zł
160zł* 1,5= 240zł
2000zł* 0,75= 1500zł
2000zł* 1,5= 3000zł

60zł* 0,2= 12zł
60zł* 0,3= 18zł
120zł* 0,2= 24zł
120zł* 0,3= 36zł
500zł* 0,2= 100zł
500zł* 0,3= 150zł