Które z wymienionych procesów są
a) reakcja syntezy b) reakcja analizy c) wymiany

reakcja magnezu z para wodną , ogrzewanie tlenku rtęci , spalanie fosforu w tlenie , reakcja wodoru z siarką , redukcja tlenku miedzi wodorem , spalanie magnezu w tlenie.



Wybiorę najlepszą odpowiedź ;-))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:49:12+01:00
Reakcja magnezu z para wodną -wymiany
ogrzewanie tlenku rtęci -analizy
spalanie fosforu w tlenie-syntezy
reakcja wodoru z siarką -syntezy
redukcja tlenku miedzi z wodorem-wymiany
spalanie magnezu w tlenie-syntezy
1 5 1
2009-12-01T18:48:39+01:00
A)spalanie fosforu w tlenie,reakcja wodoru z siarką,spalanie magnezu w tlenie

b)ogrzewanie tlenku rtęci

c)reakcja magnezu z para wodną,redukcja tlenku miedzi z wodorem


Życzę powodzenia ;)