Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:49:56+01:00
"Kto czyj chleb je, tego piosenkę śpiewa"
"Gdzie chleb, tam ojczyzna"
"Gdy kromka chleba spadnie - podnieś i ucałuj ładnie"
"Kto w ciebie kamieniem, ty w niego chlebem"
"Kto chleb ciska, to go po śmierci będzie zbierał"
"Kto pracuje temu chleb smakuje"
"Komu chleb zaszkodzi, temu kij pomoże"
"Chleb płacze, gdy go darmo jedzą"
"Kawałek chleba nie spadnie z nieba, pracować trzeba"

Wybierz sobie jakies ;D Ale ja wybrałabym ostatnie ...
16 4 16
2009-12-01T18:49:43+01:00
Być potrzebnym jak chleb

nie jestem pewna czy jest dobrze, jak nie to sorry....;)
6 1 6
2009-12-01T18:49:53+01:00
"Kto chlebem gardzi, to nim Pan Bóg bardziej"
6 2 6