Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:53:08+01:00
1. ,,Jeśli ktoś idzie prosto przed siebie, nie zajdzie zbyt daleko."

2. ,,Nie każdy może się cieszyć posiadaniem przyjaciela."

3. ,,Kiedy człowiekowi jest smutno to zachody słońca stanowią pewną pociechę."

4. ,,Od każdego można wymagać tylko tyle, ile on może z siebie dać."

5. ,,Dorośli to osoby nieobliczalne."

6. Czasem bowiem sumienność i lenistwo spotykamy w jednym człowieku"

7. Wszystko się może zdrarzyć"

8. ,,Czy gwiazdy promieniują światłem po to, aby łatwiej było odszukać swoją własną?"

9. ,,Między ludźmi także odczuwa się samotność"

10. ,,Ludzio brakuje korzeni: to utrudnia im życie"

11. ,,Oswajanie to słowo nieco już przebrzmiałe. Oznacza ono stworzenie więzi"

12. ,,Dobrze zna się tylko to, co się oswoiło."

13. ,,Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejszejest niewidoczne dla oczu."

14. ,,Będziesz zawsze odpowiedzialny za to co oswoiłeś"

15. ,,Człowiekowi nigdy nie jest dobrze tam gdzie jest"

16. ,,Bo jedynie dzieci wiedzą do czego dążą"

17. ,,Nawet patrząc w oczy śmierci, dobrze jest pomyśleć, że miało się przyjaciela"

18. ,,Woda może być zbawienna także dla serca"

19. ,,To studnia ukryta gdzieś daleko czyni pustynię piękną"

20. ,,Ludzie jadą pociągami w tłoku i ścisku nie znając celu swej podróży. To ich do niczego nie prowadzi"

21. ,,Bo oczy są ślepe. Trzeba skorzystać z pomocy serca"

22. ,,Jeśli zgodzimy się, aby ktoś nas oswoił musimy być gotowi wylewać łzy"

23. ,,Mowa jest źródłem nieporozumień"
to wszystkie cytaty:))))))
2009-12-01T18:56:07+01:00
"Stajesz się na zawsze odpowiedzialny za to co oswoiłeś"

"Powinienem sądzić ją według czynów, a nie słów"

"Dobrze widzi się tylko sercem.Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"

"Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela"

"Znacznie trudniej jest sądzić siebie niż bliźniego. Jeśli potrafisz dobrze siebie osądzić, będziesz mądry"
1 5 1
2009-12-01T19:00:56+01:00
1. Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu...
2. Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić...
3. Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś...
4. Trzeba troskliwie osłaniać lampy: powiew wiatru może je zgasić...
5. Prosto przed siebie nie można zajść bardzo daleko...
6. Słodko jest nocą patrzeć na niebo, gdy kochasz różę, która znajduje się na jednej z gwiazd. Wówczas wszystkie gwiazdy są ukwiecone.
7. Gdy ktoś kocha różę, której jedyny okaz znajduje się na jednej z milionów gwiazd, wystarczy mu na nie spojrzeć, aby być szczęśliwym. Mówi sobie: „Na którejś z nich jest moja róża...”.
8. Na pustyni jest się trochę samotnym. Równie samotnym jest się wśród ludzi.
9. Ludzie hodują pięć tysięcy róż w jednym ogrodzie... i nie znajdują w nich tego, czego szukają...
10. Pustynię upiększa ukryta gdzieś studnia.


Myślę że się przyda ;)
1 5 1