Odpowiedzi

2009-12-01T18:53:59+01:00
Postępując tak jak napisane w ewangeli...
czyli robiąc dobre uczynki takie jak pomaganie bezinteresowne
przyjaźn probwanie kogoś nawrócić itp
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T18:54:41+01:00
Służysz kiedy pomagasz innym, dajesz pięniądze na dar serca idziesz śladami jezusa chodzisz do kościoła jestes dobra jestes uczciwa pomasz wszystkim
2009-12-01T21:29:37+01:00
Jezus nauczał, że nalezy pomagać innym. Wypełniając jego naukę dajesz świadectwo. Twoje czynny mówią same za siebie. Nie trzeba już nic dodawać... Stajesz się żywym znakiem Jezusa wśród ludzi - głosisz jego Słowa - Ewangelię - bez użycia słów...