Odpowiedzi

2009-12-01T19:01:46+01:00
M - Nel
D -Neli
C -Neli
B - Nel
N - Nel
Msc - Neli
W - Nel
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:02:31+01:00
L.poj.
M.Nel
D.Neli
C.Neli
B.Nel
N.Nelą
Ms.Neli
W.Nel!

L.mn.
M.Nele
D.Neli
C.Nelom
B.Nele
N.Nelami
Ms.Nelach
W. Nele!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T19:08:56+01:00
l.poj. l.mn.
M. Nel Nel
D. Nel Nel
C. Nel Nel
B. Nel Nel
N. Nel Nel
M. Nel Nel
W. Nel! Nel!


Ja tak bym to zrobiła..xD