Odpowiedzi

2009-12-01T19:37:26+01:00
2 7/10 * 1 1/3 = 3 3/5
12 / 3 1/3 = 3 3/5
4 2/3 * 3/4 = 3,5 = 3 1/2
6 / 2/3 - 5 1/2 = 3 1/2
1 2/5 / 2/5 = 3 1/2
2 5/6 * 3/17 + 3 = 3 1/2
9 1/6 - 5 2/3 = 3 1/2
2 1/10 + 1 1/2 = 3 3/5
1 5/6 / 1/3 - 1 9/10 = 3 3/5
2 7/8 + 5/8 = 3 3/4
3 19/25 - (2/5)² = 3 3/5
(1/2)² + 3 1/4 = 3 1/2
5 4/15 - 1 2/3 = 13 1/6
2009-12-01T19:47:01+01:00
2 7/10 * 1 1/3 = 3 3/5
12 / 3 1/3 = 3 3/5
4 2/3 * 3/4 = 3,5 = 3 1/2
6 / 2/3 - 5 1/2 = 3 1/2
1 2/5 / 2/5 = 3 1/2
2 5/6 * 3/17 + 3 = 3 1/2
9 1/6 - 5 2/3 = 3 1/2
2 1/10 + 1 1/2 = 3 3/5
1 5/6 / 1/3 - 1 9/10 = 3 3/5
2 7/8 + 5/8 = 3 3/4
3 19/25 - (2/5)² = 3 3/5
(1/2)² + 3 1/4 = 3 1/2
5 4/15 - 1 2/3 = 13 1/6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:47:53+01:00
* - to razy
2i7/10*1i1/3=27/10*4/3=18/5=3i3/5 ( musisz skrócić 27 i 3, 4 i 10)
12:3i1/3=12:10/3=12*3/10=18/5=3i3/5 ( skróć 12 i 10)
4i2/3*3/4=14/3*3/4=14/4=3i2/4=3i1/2 (skróć 3 i3)
6: 2/3-5i1/2=6*3/2-51/2=9-5i1/2=18/2-11/2=7/2=3i12 (skróć 6 i 2)
przepraszam że nie dokończyłam