Odpowiedzi

2009-12-01T19:02:52+01:00
Drodzy Uczniowie!
Dnia 7.12.09 w sali 249 odbędzie się 90 minutowy konkurs przedmiotowy z języka polskiego! Wszystkich chętnych prosimy o wcześniejsze zgłoszenie się do sekretariatu w celu zatwierdzenia liczby uczestników.
Szanowna Dyrekcja
5 3 5
2009-12-01T19:03:07+01:00
Np.Dnia 21 maja (piątek) odbędzie sie konkurs polonistyczny.Odbędzie sie on w sali 35.Wszystkich chętnych zapraszamy.


Organizatorzy konkursu


Pomogłam????
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:04:18+01:00
UWAGA!
Dnia 15 grudnia bieżącego roku, o godzinie 12.30 w sali nr 206 (pierwsze piętro), odbędzie się szkolny konkurs matematyczny. Chętnych prosimy o zgłoszenie się do mgr Anny Kowalskiej. Przewidywane wspaniałe nagrody!
Serdecznie zapraszamy!

Samorząd uczniowski
5 3 5