Napisz po jednym zdaniu z podanymi wyrazami
1. Zaczynać coś od Adama i Ewy - zaczynać od początku , od spraw dobrze znanych
2.Kusić jak wąż - podstępnie w złej intencji namawiać do czegoś
3. lata chude lata tłuste - czas biedy i czas dobrobytu

dzięki z góry
przetłumaczyła jakby kto nie wiedział co to znaczy :)
tylko szybko plis

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:08:21+01:00
1. Muszę zacząć całe opowiadanie od Adama i Ewy.
2.Koleżanki Ani kuszą ją jak wąż aby zapaliła papierosa.
3.Nadeszły lata chude,czas lat tłustych się już kończy.

Jeśli pomogłam to odpisz do mnie :)
2009-12-01T19:12:15+01:00
1.Zaczynać coś od Adama i Ewy:
Zaczynam opowiadać historię od Adama i Ewy.
2.Kusić jak wąż.
Mój kolega kusi swojego brata do wagarowania jak wąż .
3.Lata chude, lata tłuste.
Kiedyś w rodzinie Kołków były lata chude, a teraz są lata tłuste.

nie wiem czy o to chodziło;))