Przyporządkuj nazwiska astronomów do podanych dokonań:
Aleksander Wolszczan, Edwin Hubble, Edmund Halley, Bohdan Paczyński
- Odkrył, że wszechświat się rozszerza
- Odkrył planety znajdujące się poza układem słonecznym
- Opracował metodę pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie
- Odkrył, że jedna z komet pojawia się w Układzie Słonecznym regularnie co 76 lat

3

Odpowiedzi

2009-12-01T19:05:31+01:00
Aleksander Wolszczan-Odkrył, że jedna z komet pojawia się w Układzie Słonecznym regularnie co 76 lat
Edwin Hubble-Odkrył, że wszechświat się rozszerza
Edmund Halley-Opracował metodę pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie
Bohdan Paczyński- Odkrył planety znajdujące się poza układem słonecznym
3 3 3
2009-12-01T19:08:15+01:00
Edwin Hubble-wszechświat się rozszerza
aleksander Wolszczan-odkrył planety poza US
Bohdan Paczyński-opracował metodę pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie
Edmund Halley- odkrył że jedna z komet pojawia się co 76lat
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:08:23+01:00
Odkrył, że wszechświat się rozszerza - Edwin Hubble
Odkrył planety znajdujące się poza układem słonecznym - Aleksander Wolszczan
Opracował metodę pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie - Bohdan Paczyński
Odkrył, że jedna z komet pojawia się w Układzie Słonecznym regularnie co 76 lat - Edmund Halley
5 3 5